Klachtenformulier

Vervelend om te horen dat u een klacht heeft. Bij Nurses by Idrissi streven we naar de hoogste kwaliteit van zorg en uw feedback is voor ons van groot belang om onze dienstverlening te verbeteren.
Klacht indienen
U kunt uw klacht indienen door het klachtformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Hoe meer informatie u verstrekt, hoe beter wij in staat zijn om uw klacht te onderzoeken en passende maatregelen te nemen.
Wat gebeurt er met uw klacht?
Nadat u het klachtformulier heeft ingediend, gaan we intern de klacht onderzoeken. Binnen twee werkdagen streven we contact met u op te nemen om de voortgang van het onderzoek te bespreken.
Vertrouwelijkheid
Wij behandelen alle klachten vertrouwelijk. Uw gegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en alleen gedeeld met degenen die direct betrokken zijn bij de behandeling van uw klacht.
Contact
Heeft u vragen over de klachtenprocedure of wilt u liever telefonisch contact opnemen? Dan kunt u ons bereiken op 010 322 09 62. Wij staan u graag te woord.
Onafhankelijke klachtenafhandeling
Bij Nurses by Idrissi vinden we het belangrijk dat onze cliënten tevreden zijn over onze zorgverlening. Mocht u onverhoopt een klacht hebben, dan gaan we graag met u in gesprek om tot een oplossing te komen.
Komen we er samen niet uit, dan kunt u uw klacht indienen bij Klachtenportaal Zorg. Nurses by Idrissi is namelijk aangesloten bij deze onafhankelijke instantie. Zij kunnen u verder helpen bij de afhandeling van uw klacht. Meer informatie over de klachtenprocedure bij Klachtenportaal Zorg vindt u op hun website.
